5 Mayıs 2015 Salı


   DÖN
Bir gece daha bitti yine sabah oldu bak sen yanımda olmadan bir gün daha doğdu benim hayatımdan yine bir gün gitti sensiz pencereyi açtım her yerde çocuk sesleri kuşlar ötüyor. sevgililer bu güzel havanın tadını çıkarıyor. birbirlerinin ellerini öyle tutmuşlar ki sanki bir şeylerden korkuyorlar. aslında bu korkunun ne olduğunu ikimizde çok iyi biliyoruz birbirlerini kaybetmekten korkuyorlar. her şey bu kadar güzelken herkes bu kadar mutluyken ben niye değilim yada biz niye değiliz zaten bu koyuyor insana sensizlik... ben seni bu kadar sevmişken niye bırakıp gittin sen gittiğinde benim kanadımı kırdın şimdi niye uçmamı bekliyorsun uçmak öyle zor ki şimdi sensiz geriye ne kaldı bizden birkaç güzel hatıra birkaç eşyadan başka ne kaldı şimdi hayallerinde kimler var o kalbine kimler dokunuyor seviyorum işte sen beni artık sevmesen de bensiz hayaller kursan da ben seni hep bekleyeceğim dönmen imkansız olsa da bak her şey seni çağırıyor sanki her şey olduğu gibi yerinde seni bekliyor ... çok beklemedim mi seni yetmez mi bu kadar acı dön hadi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder